پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2756
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری، در اولین حضور بین‌المللی خود، دو جایزه بهترین بازیگر مرد برای زنده‌یاد علی‌انصاریان و بهترین فیلمبرداری برای مهدی رضایی را از جشنواره وی‌آی‌زد بلغارستان دریافت کرد.

تصویربرداری فاز دوم مجموعه طنز آیتمی «دست‌انداز» به تهیه کنندگی مجید و سعید عباسی و کارگردانی شهاب عباسی به پایان رسید. این مجموعه طنز در 90 قسمت تصویر برداری شده که تاکنون 30 قسمت از آن از شبکه نسیم پخش شده است و پخش آن تا دوماه دیگر ادامه خواهد داشت.

فیلم کوتاه «اجاره‌ای» برنده سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین طراحی صدا در جشنواره بین المللی فیلم Top Indie Film Awards ژاپن شد. این فیلم همچنین نامزد دریافت ۲ جایزه بهترین فیلمبرداری و بهترین ایده اصلی در این جشنواره شده بود.

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری، به عنوان یکی از ۱۶ فیلم بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره فیلم بازل که از بیست و ششم تا سی‌ویکم خرداد در این شهر سوییس برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آید.

فیلم کوتاه «قرمز منهای زرد» به کارگردانی علی قلیچ‌خانی، فیلمساز جهرمی به مرحله‌ نیمه‌نهایی جشنواره فیلم کوتاه پالرمو کشور ایتالیا راه یافت. نتیجه نهایی این جشنواره در ماه آگوست میلادی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از سرگیری پخش سریال پاورچین

همه چیز درباره سریال گیله‌وا

ا.ا / س.م

نظر شما
ارسال نظر